Založ si blog

Mám 18, tak mi do života nekibicuj- tretia časť

Fuj je mi zle, treští mi v hlave a ako tak sa pozviecham z postele. Dám si sprchu, ktorá ma trošku preberie, ale tuším som celkom nevytriezvela. To nič, v robote si vyrovnám hladinu alkoholu jednou vodkou. Otvorím chladničku. Prázdna. Dám si na smene polievku. Ponáhľam sa na autobus, nemám lístok a tak to risknem. Vyšlo to. Nijaký revízor a bola som celkom stíhačka. Meškám len 10 minút. Ešte dobre, že nie je veľa hostí. Jeden sedí za barom. Fešáčik. Volá sa Dušan. Presedel u mna celý den. Nenahovoril toho veľa. Pôsobí na mna ako taký ťuťko. Začali prichádzať hostia, je ich čoraz viac. Už na neho nemám čas. Aj tak ma otravuje. Volá mi Milan aj Dáša sa ohlásila. Počkajú ma po šichte a ideme sa zabaviť. Išli sme do iného lokálu, s Minom sa naťahujeme, laškujeme a pijeme. Mám celkom dosť, tak sa presuniem k automatom. Dnes som mala tringelt 2O euro. Tak ich otočím. Automatov tu je koľko nechceš, hádžem mincu za mincou. Do šľaka, prehrala som 50 euro. Už ma to nebaví … ťahám ich domov, je už pol štvrtej a im sa nechce. Cakám teda, kým sa poberú, nech ušetrím peniaze na taxík. Konečne o piatej ráno sme sa pohli domov. Spať sa mi neoplatí o deviatej musím byť v robote.Tak sa aspon osprchujem a operiem si veci. Ani neviem, či mám niečo čisté do práce. Z prania nakoniec nebolo nič. Mino sa nenechal odbiť a ťahal sa ku mne domov. Chcel sex. Koniec koncov aj ja a tak sme si ľahli. Je síce trochu neohrabaný, ale celkom dobre vybavený. Nebolo to však ktoviečo. Trvalo to krátko a ja som sa neurobila. Takmer okamžite zaspal. Išla som teda do sprchy, tuším nemal kondóm, preblesklo mi hlavou. No nič, však som mala nedávno menzes, síce slabší, ale malo by to byť v pohode. Umyla som si vlasy, na tvár naniesla trochu viac makeupu, aby som zakryla kruhy pod očami. Hrabem sa v prádelníku a hľadám niečo, čo je akotak čisté. Trochu parfému a je to. Opäť letím na autobus a nestíham. Do riti, zase nemám lístok. Celý čas trpnem, či nenastúpi revízor. Stastie stálo pri mne. V robote už taká pohoda nie je, vedúci na mna navrieskal, že som neurobila hárky. Nepriečim sa, nechcem sa hádať, aby si nevšimol, že mám vypité. Dnes už mi robota nejde až tak od ruky. Cítim únávu a aj alkohol robí svoje. Zalúdok mám ako na vode, už dva dni som nejedla. Pokúšam sa to napraviť jednou vodkou. Pomaly sa den rozbieha a ja lietam s táckou bez zastavenia. Aj Mira, moja kolegyna si všimnla, že nie som OK. Pokúšam sa to skrývať, ale moc mi to nejde. Zvoní telefón, pozerám sa na displey. Mama, čo zase chce ?  Nezdvihnem ju. Idem radšej na rajón. Telefón zvoní znovu. Pozerám nan a neveríííím. Volá moja láska. Mário. Už je to dva a pol mesiaca, čo ma poslal k vode. Som zvedavá a cítim chvenie vo svojom vnútri. Zdvihla som. Ahoj, zaznelo z druhej strany, chcem ta vidiet. Prídem. Trasúcim hlasom som mu nadiktovala adresu podnájmu, kde žijem. Zajtra, už zajtra ho uvidím, výskala som. Do fajrontu som sa nedokázala sústrediť. Zavolal mi Milan, že je už hore, ide za mnou, aby mi vrátil klúče. Prišiel vysmiaty ako lečo. Podával mi kľúče. Vikuška zlatko, idem si niečo vybaviť a po šichte pôjdeme k tebe. To určite. Začala som sa vyhovárať. Som unavená, nespala som dva dni a ty ideš zajtra do roboty. Ukecávam ho, apelujem aj na jeho unavu a významne zdvíham obočie. Začervenal sa a súhlasil. Super. Musím všeličo stihnúť. Upratať, oprať si veci, kým Mário príde. Casu nemám nazvyš, vlak mu príde ráno o ôsmej. Znovu som nespala celú noc. Taký bordel, strach a hrôza. Celá som sa chvela vzrušením, ked som ho vítala medzi dverami. Je užasný, krásny, mužný … milujem ho. Cau, Viki, nemáš niečo jesť. Utekám do obchodu, nakúpim všetko možné a urobím mu jesť. Bolo to skvelé, pochválil ma. Dík. Musím ísť do mesta, niečo si vybaviť. Skús niečo uvariť na večeru, okolo desiatej prídem. Letmo ma pobozkal na ústa a odišiel. Co mu tak uvarím ? Vírilo mi v hlave. Nakoniec som sa rozhodla pre rezne a zemiakový šalát. Ešte mám trochu času a tak som zašla do obchodu a kúpila zavarené jahody a upiekla koláč. Mário meškal pol hodinu, bol mrzutý, niečo sa mu nepodarilo. Bez slova si sadol za stôl a zjedol všetko, čo som mu dala. Fajn, dobré. Idem spať ráno o piatej odchádzam, oznámil mi. Ležala som vedľa neho v posteli a hladila mu jeho krásne kučeravé vlasy. Cítila som neskutočnú nehu. Mierne sa pomrvil a otočil sa mi chrbtom. Zaspala som a v tom náhle zvonil budík. Rýchlo vyskočil s postele, utekal do sprchy, nahádzal na seba oblečenie a vo dverách na mna zakričal. Ahoj, zlatko už utekám. Vidíme sa. Odišiel. Zababušila som sa lepšie do periny a ponorila sa do snov. Prespala som celý den. Ked som sa zabudila, mala som taký nepríjemný dráždivý pocit v pošve. Išla som do sprchy a umyla sa, veľmi mi to nepomohlo. Mala som voľno a tak som zašla ku gynekológovi. Na mykózu som dostala vkladové čipky a mastičku. Lekárovi sa nepozdávala veľkosť mojej maternice. Napriek pravidelnej menštruácii, povedal, že mi odoberú krv a zajtra si mám zavolať, kvôli výsledkom. Ešte dobre, že som nejedla ani dnes. Nič sa mi nechcelo a tak som sa rozhodla, že den prespím. Vypla som telefón a zaspala. Zobudila som sa až na druhý den. Len tak z diaľky som počula budík. Klasika, rýchla sprcha, beh na autobus a príchod do práce na poslednú chvíľu. Behám po rajóne ako fetka, tuším boli výplaty, lebo je tu národa, akoby sme ulievali zadarmo. Vo chvílke kľudu beriem mobil a volám lekárovi. Ste tehotná, podľa palpačného vyšetrenia tak približne 4,5 mesiaca. S určitosťou vám to poviem po vyšetrení ultrazvukom. Zahmlilo sa mi pred očami, takmer som odpadla. Mira mi podala pohárik vodky. Supla som ho do seba. Myšlienky sa mi vírili v hlave rýchlosťou blesku…. musím sa sústrediť … musím …. nepodarilo sa mi…. nechám to na zajtra. Zajtra sa tým budem zaoberať. Už zajtra.

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

Gorazdova 27, bratislava, vila, Danko

Nielen prezidentská vila chátra. Štát odkúpil miliónové nehnuteľnosti aj pre šéfa parlamentu, nikto v nich však nebýva

23.04.2024 09:00

Žiaden šéf Národnej rady SR sa do nej totiž nenasťahoval, ani len v jej priestoroch neprijal žiadnu oficiálnu návštevu.

deviataci, Banská Bystrica, protidrogový vlak

Špeciálny vlak ukazuje, čo spôsobujú tvrdé drogy. Autor projektu Revolution train vychádza z vlastnej skúsenosti

23.04.2024 09:00

Na nebezpečenstvo drog upozorňuje v týchto dňoch slovenských deviatakov špeciálny vlak Revolution train, v ktorom sa o príčinách, vývoji a dôsledkoch závislosti dozvedajú zážitkovou formou.

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 144301x
Priemerná čítanosť článkov: 2624x

Autor blogu