Založ si blog

Klamala som trenírkami:)

Som spoločenský typ človeka a rada sa bavím Niektoré moje zábavky však môj manžel neobľubuje a tak sme sa dohodli na kompromise. Budeme sa spolu venovať spoločným záľubám a zladíme si čas zábavok, ktoré nás nespájajú.

Návštevy diskoték patrili medzi tie, ktoré môj manžel akceptoval, ale len nerád sa ich zúčastňoval. Po niekoľkých spoločných  návštevách diskotéky usúdil, že sa nemusí nijakej konkurencie z radov našich spoločných známych obávať a spokojne ma púšťal vyblázniť sa pravidelne každý piatok.

Po skončení takejto uvoľňujúcej sa zábavky som mu zavolala a prišiel pre mňa autom.

V tú noc však nebol doma, vedel síce, že sa zabaviť pôjdem, ale rovnako vedel, že som schopná postarať sa sama o seba a dostanem sa v poriadku domov.

Kráčala som spokojná, vytancovaná od autobusovej zastávky smerom do tmavého sídliska. Nikdy som sa nebála, že by sa mi niečo mohlo stať. No v to skoré ráno som mala okolo žalúdka nepríjemný pocit, ktorý ma sprevádzal odkedy som z autobusu vystúpila aj s pár ďalšími ľuďmi. Išla som pomaly a nechala ich predbehnúť ma. V oknách blízkych panelákoch bola tma, len sem tam bolo v niektorom svetlo. Vošla som hlbšie do sídliska a zahľadela sa na tmavé tiché balkóny. Znova som sa pristihla pri tom, že cítim neistotu a zvláštny pocit okolo žalúdka. Uvedomila som si, že to majú na svedomí dvaja mladíci, ktorí ma doposiaľ nepredbehli, ale kráčali pár krokov za mnou. Zrýchlila som aj oni pridali do kroku, zpomalila som, kráčali pomalšie. V hrudi mi prudko začalo búchať srdce ako splašené vtáča. Zmocňovala sa ma panika. A hlavou mi prebehol najhororovejší film o tom, čo sa môže stať. Zrazu som sa rozbehla smerom k paneláku s tmavými a neosvetlenými balkónmi, mávala som oboma rukami a z plného hrdla kričala na manžela.

„Ahoj Peter, príď pre mňa dole do vchodu“.

O pár sekúnd som bola na tichej a tmavej ulici úplne sama. Mladíci sa vyparili a ja som si konečne s úľavou vydýchla. Domov som sa dostala v poriadku. Na druhý deň som o tom porozprávala svojmu manželovi, ktorý sa môjmu zážitku nepotešil a ja som čakala, že mi riadne vynadá. Skôr ako k tomu došlo, predbehla som ho s vysvetlením, že ani jasnovidec by nevidel, či na niektorom balkóne niekto je, alebo nie. Prednášku si odpustil, ale odvtedy každý svoj príchod, keď je tma oznamujem vopred telefonicky a vždy niekto z rodiny v tom čase na balkóne naozaj je.

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 144452x
Priemerná čítanosť článkov: 2626x

Autor blogu