Založ si blog

Dnes budem za ospalé mača

Stáva sa nezriedka, že sa mi nakopí viacero povinností a nejak sa mi nepodarí ísť spať, alebo pobudnúť v spánku toľko, čo by sa patrilo telu poskytnúť. Aj dnes potrebovala som spracovať projekt a tak som slepila oči do tretej rána. Nuž to ranné vstávanie o šiestej nebude veru veľmi veselé. Niekoľkokrát mi padla technika, údaje sa stratili a bolo treba PC nakrmiť nanovo. Uľavu mi neprinieslo ani zanadávanie si od pľúc. Aj napriek únave ma energia pracovať s ľudmi a pre ľudí neopúšťa. Snád ma dobíja slnko, snád je to optimizmus, alebo len pocit, že občasná únava prinesie úľavu tomu, kto to potrebuje. Nič však nemožno preháňať, ani ja nevydržím ako kôň a tak si čo najskôr doprajem víkend plný leňošenia a nič nerobenia. Možno ma teraz ženie do maximálneho výkonu fakt, že aj ja musím spraviť, čo je v mojich silách, aby sa stále viac a viac hovorilo o ľudoch, ktorí potrebujú pomoc a podporu zo všetkých strán a všetkých zdrojov, aby sme čo najviac eliminovali ich negatívne pocity beznádeje a zúfalstva a apatie zo života. Opäť odišiel človek, ktorý v čase svetlejších chvíľ tvoril a spieval piesne, prinášal potešenie a už ho niet.

Vzala ho desivá pani, ktorá sa prechádza aj medzi nami – nevyberá si koho si uloví, či omotá okolo prsta, nehľadí na pohlavie, vek, či vzdelanie, pracovné zameranie – známa neznáma – depresia, či mániodepresia.

Nie je cudzinkou v mnohých domovoch a nevyzerá to tak, že by svoje kráľovstvo nechcela viac rozšíriť. Už nestačí, byť len bdelý a dodržiavať zdravý spôsob života a rovnováhu medzi prácou a oddychom. Musíme urobiť viac…ja …aj vy… aj sused oproti, ba dokonca  úradníčka na pošte a aj celá spoločnosť.

Musíme spojiť všetky sily a vziať jej aj minimálnu šancu kraľovať v našich životoch.

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 143594x
Priemerná čítanosť článkov: 2611x

Autor blogu