Založ si blog

Právo človeka ?

Žijú v spoločnosti, ktorú všetci tvoríme.

Pokrytecky tomu hovoríme, že je to daň za popularitu, za talent, ktorí majú, za veľa peňazí, o ktorých sa nám bežným ani nesnívalo.

Majú lepšie autá, krajšie domy, pestrejší život, lepšie handry, pohybujú sa luxusných kaviarniach, či obedujú drahšie jedlo. Známe osobnosti, speváci, politici, hviezdy, či hviezdičky v takom, či onakom biznise. Všade sa o nich hovorí, zapnete televízor, či rádio, otvoríte noviny, časopisy…. sú všade. Kto, kde, s kým o čom, za koľko… to všetko ľudí zaujíma. Naozaj ?

Bez ohľadu, či som alebo nie som známa osobnosť, som človek.

Mám právo na súkromie, v ktorom som v bezpečí, kde sa môžem vyplakať, kde si môžem bez svedkov poškrabať zadok, kde sa môžem vykričať, kde môžem byť strapatá, usoplená, kde mám dostatok času nájsť vnútornú rovnováhu, kde sa môžem dať dokopy a byť opäť in.

Som úžasná, krásna, dokonalá, s perfektnou postavou, bezchybným úsmevom aj zubami, bez jediného faldíku na postave, s dokonalým účesom, Tvorím idol…. no nie som modla. Som len človek …. som idol pre tých, ktorí na mne niečo obdivujú a nešťastník pre tých, ktorí striehnu na moje chyby… stoj čo stoj ma zhodiť z pomyselného piedestálu.

 

Premýšľam, prečo dovolíme iným, aby nám siahali na naše práva, aby nás zneisťovali, oberali o bezpečie, prečo nám berú právo učiť sa, hľadať, robiť chyby.

Prečo podporujeme tých, ktorí parazitujú na nedokonalosti a slabostiach iného človeka.

Prečo dovolíme, aby nedokonalý človek súdil, vytváral odsudky, či podnecoval kritiku, alebo negatívnu mienku o inom nedokonalom človeku.

Kde na to vzal právo ? Tam, kde obmedzil to naše ?

 

Rozhodla som sa, že využijem svoje práva a  nebudem kupovať noviny, či časopisy a podporovať tých ktorí profitujú z obmedzovania práv iných.

Odo dnes kupujem len knihy… nie, nevyhlasujem vojnu tomu, čo sa mi nepáči, s čím nesúhlasím, ale volím si to, čomu verím, čo sa mi páči, čo chcem vo svojom živote mať, čo chcem vo svojom živote zažívať.

 

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 07:54

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 144362x
Priemerná čítanosť článkov: 2625x

Autor blogu