Založ si blog

No určite, kde to žiješ !!!

Verim, že laska je prijatie partnera.
Verím v lásku, ctim si vztahy a nemám záujem o zadaných mužov … o intimnostiach a sexe sa zasadne nebavim na nete ani v širšom okruhu.
Na stretnutia s každým mám vlastný nazor … ak mám pravdu povedať nie je mi po chuti správať sa k ľuďom a nechať iných správať sa ku mne konzumne ako nakupovať v obchode ….za účelom výberu, vyskúšania vhodného oblečenia. Stretká  typu dáme kávu ( nech si ťa omrknem ) a potom sa uvidi …nepovažujem za príťažlivé …ak si mám s niekým voľne a príjemne pokecať na to povrchné známosti nie sú dosť dobré. Rada sa stretnem s takou osobou, ak budem cítiť, že ma ten človek zaujal, máme si čo povedať …  myslím, že je osobnosť a stretnúť takého človeka má zmysel nie len pre stretnutie samé.
Mnoho ľudí má názor, že moje požiadavky na partnera sú prehnané a nesplniteľné. Nie je to zidealizovaný muž, nie je to superman, nie je to človek vlastniaci vily, niekoľko áut, so stádom koní a rančom, ale vyrovnaný a spokojný muž, ktorý má všetko okrem ženy, ktorú by miloval. Ruku na srdce je vari nesplniteľné chcieť, aby ste milovali a boli milovaný ? Je vari neskutočné cítiť sa po boku iného príjemne? Cítiť vzrušenie a radosť z jeho prítomnosti? Myslím si, že prirodzene každý skryte po súlade túži.
V tejto dobe sa mnohí snažia ukryť hlboko do vlastného vnútra svoje túžby a obrniť sa netýkavosťou, ľahostajnosťou a konzumným spôsobom prijímajú aj opačné pohlavie. Držia si odstup od ľudských citov, chránia sa, aby nakoniec oni  neboli zraniteľní práve preto, že sami dokážu cítiť, veriť a ľúbiť.
Nebudem nikoho presviedčať, či liečiť z tejto modernej choroby spojenej so strachom nesplniteľných meradiel o tom aký má byť muž, ktoré diktuje zažitý predsudok v spoločnosti „robocop„, ktorý všetko zvládne, nikdy nezlyhá, ani jeho opak výtvor tejto doby muž -parazit, ktorý prežíva len na úkor iného a najlepšie na partnerke. Nakoniec sa predsa len vraciam k pôvodnému … rovnováha je spokojnosť a spokojnosť je aj šťastie.

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 144364x
Priemerná čítanosť článkov: 2625x

Autor blogu