Založ si blog

Archív: máj, 2010

Láska nie je len slovo

Je bežný deň a ja som súčasťou života svojich blízkych, priateľov, kolegov aj známych aj neznámych. Nepchám sa im násilne do života, len ho spoločne s nimi zdieľam. Každý deň je pre mňa niečím výnimočným. Prináša celé spektrum ľudských emócií, radosť, žiaľ, smútok, znepokojenie, neistotu, strach alebo hravosť. Tým, že trávime čas v spoločnosti ľudí […]

Pokračovanie článku

Láska nepotrebuje tvoje slzy

Láska vraj bolí, čo ja viem, stalo sa raz v letný deň, ked letmý pohľad hodený, rozhodol o jej zrodení. Vkradla sa do srdca tíško a ladne, rozbúrila more, pokojné a chladné. Na vlnách rozkoše jeho city plynú, doma má manželku, tu má inú. Milenkou, či kurtizánou bola mu, ostala tou, čo jej slzy ostanú. Viem, čo jej chceš povedať, odchádzaš, už ju nemáš rád. No […]

Pokračovanie článku

Predsudky, ktoré nám bránia ľahšie zvládať krizy

Bola som si vybaviť nejaké formality na úrade a zastavila som sa u známeho a volám ho na chvílu von na terasu na jednu cigaretu. „Ahoj, ako sa máš?“ pýtam sa nedočkavo, pretože som ho dlho nevidela. „Majka podala žiadosť o rozvod“ vychŕlil na mňa odpoveď. Nemilá správa, ktorá nie je príjemná za nijakých okolností. Avšak v jeho prípade ma vôbec […]

Pokračovanie článku

Anjelská terapia

Už pár dní je bláznivé počasie, slnko potom dážd, znovu slnko a opäť dážd. A ako každý jeden z vás aj ja sa denne borím so svojimi starosťami. Z času na čas mám pocit akoby ma prevalcovali a ja som vyžmýkaná ako citrón. V hlave sa mi neustále melú myšlienky urob toto, potom ono, zaplatila si účty, bola si vybaviť veci na úrade. Stihla si termín, čo ak sa ti práve […]

Pokračovanie článku

Dnes budem za ospalé mača

Stáva sa nezriedka, že sa mi nakopí viacero povinností a nejak sa mi nepodarí ísť spať, alebo pobudnúť v spánku toľko, čo by sa patrilo telu poskytnúť. Aj dnes potrebovala som spracovať projekt a tak som slepila oči do tretej rána. Nuž to ranné vstávanie o šiestej nebude veru veľmi veselé. Niekoľkokrát mi padla technika, údaje sa stratili a bolo treba PC nakrmiť […]

Pokračovanie článku

Vrahom bol chlapec, ale bol to on, kto zlyhal ? (záver).

predchádzajúce časti Nebol som nijakým nováčikom v školstve a tak ma jeho posledné slová okamžite zarazili. Nestačilo si len uvedomiť, že niečo s tým chlapcom nie je v poriadku, ale musel som konať. Na najbližšom stretnutí pedagogickej trojky učiteľ-majster-vychovávateľ som sa kolegov spýtal, čo vieme o Radovej rodinnej situácii. Triedna učiteľka okrem toho, čo sme […]

Pokračovanie článku

Vrahom bol chlapec, ale bol to on, kto zlyhal ? ( 2 časť ).

predchádzajúca časť Rado prichádzal do práce veľmi skoro. Používal stále tú istú skrinku, sadal si na rovnaké miesto tak, aby videl na dvere do šatne. Starostlivo si poskladal svoj odev do skrinky. Prezliekol sa do pracovného odevu, sadol si na svoju obľúbenú stoličku a potom len mlčky sedel a čakal. Takmer hodinu po jeho príchode začali prichádzať aj ostatní […]

Pokračovanie článku

Vrahom bol chlapec, ale bol to on, kto zlyhal ? ( 1 časť ).

Príbeh, ktorý vám rozpoviem sa naozaj stal. Mená a miesto diania sú z hľadiska etiky zmenené. Bol prvý september. Tešili sme sa na nových žiakov ako každý rok. A hoci sme opakovali rovnaké školské rituály vždy to bolo iné. Tento rok zvlášť. Spúšťal sa nový projekt dvojročného odboru, ktorý mal poskytnúť vzdelanie aj takým deťom, ktoré na základnej škole nemali […]

Pokračovanie článku

Klamala som trenírkami:)

Som spoločenský typ človeka a rada sa bavím Niektoré moje zábavky však môj manžel neobľubuje a tak sme sa dohodli na kompromise. Budeme sa spolu venovať spoločným záľubám a zladíme si čas zábavok, ktoré nás nespájajú. Návštevy diskoték patrili medzi tie, ktoré môj manžel akceptoval, ale len nerád sa ich zúčastňoval. Po niekoľkých spoločných návštevách […]

Pokračovanie článku

Môj muž dolámal synovi obe nohy ( 2.časť ).

Ostala som s ním doma na neplatenom volne, aby som sa o neho mohla starať. Nemala som ani potuchy ako sa správať, keď budem vidieť svoje dieťa počas abstinenčnej krízy. Paľo prosil, škemral, mravčal ako mačka, keď sa ma pokúšal zlomiť, aby si mohol pichnúť potrebnú dávku drogy. Cítil sa mizerne, veľmi sa potil, mal triašku celého tela, nekontrolovateľné kŕče v […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Ukoristili sme západné zbrane, hlásia Rusi. Šojgu chce zintenzívniť útoky na vojenský arzenál od spojencov

ONLINE: Ukoristili sme západné zbrane, hlásia Rusi. Šojgu chce zintenzívniť útoky na vojenský arzenál od spojencov

23.04.2024 05:55

Väčšina amerických zbraní pre Ukrajinu je už uskladnená v Nemecku a Poľsku, spojencov však čaká logisticky náročná úloha.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 144328x
Priemerná čítanosť článkov: 2624x

Autor blogu