Založ si blog

Nechcem…

Denne sa stretávame s mnohými ľuďmi, či už pracovne, alebo súkromne. Rozprávame sa, konzultujeme, hádame sa, diskutujeme…verbálny prejav medzi nami možno nazvať mnohými názvami, či slovami. Často nám však uniká vzorec, ktorý sa stal akoby našou prirodzenosťou. Prináša to doba, v ktorej žijeme, alebo okolnosti, v ktorých sa nachádzame?

Neviem.

Dnes som sa rozhodla menej hovoriť a viac počúvať. Počúvala som ten vzorec v komunikácií u každého, s kým som dnes prišla do styku.

Výsledok.

Počula som ako mi vykladali, čo všetko nechcú, čo neznášajú, čo ich trápi, čo ich zaťažuje.

Chápem.

Každý riešime vo svojom živote mnohé veci, naše myšlienky sa ako kolovrátok točia okolo nezaplatených účtov, riešení bežných starostí. Venujeme tomu toľko energie, že nám už ani neostane čas na to, aby sme si uvedomili a mysleli na to, čo v skutočnosti chceme. Nenájdeme si ani päť minút času na to, aby sme sa zastavili a položili si otázku chcem toto, čo práve žijem, alebo chcem čosi iné. Nemáme čas, aby sme to, čo vlastne chceme rozvinuli vo svojich myšlienkach, aby sme povzbudili našu energiu tým smerom a posunuli sa bližšie práve k tomu, čo chceme naozaj. A tak prežijeme život v tom, čo nechceme.

A je presne toto, čo chceme ?

V každom rozhovore som teda položila otázky.

Čo by si naozaj chcel/a ? A čo preto urobíš ?

A to už bol rozhovor o niečom inom. Rezonovala v ňom vášeň, odhodlanie, množstvo nových pohľadov a myšlienok a sila, ktorá drieme v každom človeku ako malá iskrička len ju rozdúchať.

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 07:40

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 144437x
Priemerná čítanosť článkov: 2626x

Autor blogu