Založ si blog

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy.

 

https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 143393x
Priemerná čítanosť článkov: 2607x

Autor blogu