Založ si blog

Som rasista ? no a čo….

Nepáči, sa mi, ked nás cigáni okrádajú. Mám des, ked sa do jedného autobusu nastúpi pár takých počerných spoluobčanov a krikom, či prihlasným hovorom je ich plný autobus. Automatický reflex ma prinúti potľapkať a bližšie k telu si pritiahnúť kabelku. Nepáči sa mi, že sme im vzhľadom na rôzne dohody EÚ a podobné záväzné dokumenty nakúpili zubné kefky a pasty za 2 mil. bývalých SK. Rovnako som zásadne proti aby, boli neustále podporovaní štátom. Ide ma poraziť, ked vidím v spravodajstve, že nadávajú a kričia, prečo nedostanú nové domy, lebo tieto, čo im mesto postavilo pred pár rokmi nie sú dobré. Nemajú v nich vodu, elektriku a všade naokolo sú potkany a ako potom oni majú vychovávať svoje deti. A v konečnom dôsledku sa mesto aj tak musí o nich postarať, aby nebolo vláčené kade tade v médiách, či po súdoch. Nepáči sa mi, ked ma zmastia, napokon okradnú a celý incident je označený len ako krádež a vtedy nie je moje napadnutie klasifikované aj ako rasistický útok, alebo v opačnom garde sa tak deje.

Nepáči sa mi, ked bezdomovec sedí pred hypermarketom a dotieravo žobre. Je mi jedno, čí je Slovák, či Madar, Ukrajinec, Rusín, alebo Róm.  A vôbec neznášam, ked sa na mna niekde prilepí v natrieskanom autobuse. Neznesiteľne páchne a prediera sa so svojimi igelitkami tam, kde predpokladá, že sa miesto na sedenie uvoľní. A naozaj sa uvoľní, pretože využije jediné, čo vlastní… zápach.

Neznášam tie holé lebky, ktoré majú okolo tela omotané akože retiazky. A už vôbec mi nie je po vôli prejsť okolo skupinky týchto ľudí. Najmä ak slovne útočia na prechádzajúcich ľudí. Využívajúc tú skutočnosť, že mnohí z nás radšej budú držať hubu, pretože ich správanie je nevyspytateľne a je im jedno komu rozbijú lebku, či ho dokopú svojimi balerínkami s oceľovou špicou.

Neznášam tých, klipkajúcich očami a hlavou spustenou kaprujúcich, či bujaro zrýchlených a akčných feťákov, ktorí sa presúšajú v MHD od jedného veľkého obchodu k druhému, aby si nakradli na dalšiu dávku. Presúšajú sa nenápadne, alebo spôsobujú rozruch a často bývajú úspešní a nešťastník o mobil, či penaženku ľahší.

Nepáči sa mi, ked ma nejaký Vietnamec na trhu ošmekne, alebo mi predá tovar, ktorý je šit. A pri reklamácii si na mna zavolá troch dalších, aby som ustúpila presile.

Nepáči sa mi, ked prídem na úrad, či do obchodu a tam sa ma z prehľadom opýtajú madarsky, čo chcem. Ked sa priznám, že nerozumiem, lebo to je jediné slovo, ktoré v tom jazyku viem povedať. Niektorí sa mi pokúsia lámanou slovenčinou výjsť v ústrety, ale niektorí ma totálne odignorujú, že mi nerozumejú. Neznášam, ked som tu doma na Slovensku a nedokážem sa dohovoriť. Mám výhrady k tomu ako je možné, že sa nedohovorím slovenčinou. Všetky tie madarskoslovenské potyčky mi už lezú na nervy. V Amerike je taká jazyková rôznorodosť obyvateľstva a predsa sa možno dohovoriť úradným jazykom a nikoho nezaujíma, že ten, či onen je inej národnosti. Tam je povinnosť dobre sa naučiť úradný jazyk.

A čo mi vadí úplne najviac, ked si spoločnosť, či mnohí ľudia v nej účelovo zamienajú odmietanie a kritizovanie, príživníctvo, násilie, delikvenciu a iné negatívne správanie  u akéhokoľvek človeka za rasizmus, či iný izmus.

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 143593x
Priemerná čítanosť článkov: 2611x

Autor blogu