Založ si blog

Anjelská terapia

Už pár dní je bláznivé počasie, slnko potom dážd, znovu slnko a opäť dážd. A ako každý jeden z vás aj ja sa denne borím so svojimi starosťami. Z času na čas mám pocit akoby ma prevalcovali a ja som vyžmýkaná ako citrón. V hlave sa mi neustále melú myšlienky urob toto, potom ono, zaplatila si účty, bola si vybaviť veci na úrade. Stihla si termín, čo ak sa ti práve táto činnosť, ktorú robíš nepodarí, nie sú to len tvoje predstavy, ktoré s realitou a uskutočňovaním nemajú nič spoločné. Nie sú to sny, ktoré ti nedokážu poplatiť povinné účty a zabezpečiť živobytie. Meníš zabehnuté veci, prácu, vzťahy, cítiš neistotu, prázdno a napokon strach. Strach zo zlyhania v živote. Strach z toho, že nebudeš stačiť tempu, ktoré si niekoľko rokov zvládal žijúc v rutine, zabehnutým osvedčeným spôsobom. Nie bez pádov, nie bez únavy, nie plne spokojný, ale funkčne. Aj ja sa niekedy bojím, žalostím nad nespravodlivosťou sveta, nad svojimi problémami a trápeniami. Až kým neminiem ten zbytok vlastnej energie a už niet čo vkladať do zúfania.

Vtedy sa s nimi začnem rozprávať. Svojimi strážnymi anjelmi, ved sa hovorí, že ich máme neustále pri sebe. Prihovárajú sa nám a mi pre veľkú búrku v sebe nepočujeme ich láskavé slová, nevnímame ich znamenia a signály podpory. Priznám sa som hluchá, či som tíško alebo nie, len veľmi zriedkavo počujem povzbudenie, či zaregistrujem vnuknutie náhlej myšlienky, ktorá ma odrazí k zlepšeniu, či nápadu okolo toho nad čím práve premýšľam. Nejak nemám šťastie na padajúce pierka, či niekde pohodené mince, ktoré sú znameniami našich anjelov, že sa o naše záležitosti zaujímajú a zaoberajú sa nimi.

A tak som si aj dnes s nimi v duchu pokecala. Najskôr som nahnevane namietla, že so mnou komunikujú takým spôsobom, že im vôbec nerozumiem. Nevidím totiž signály v číselných radoch, ktoré vídam na okolo idúcich autách, nič mi to nehovorí. Povedala som im, že žiadam, aby mi dali do očí bijúci signál, že sa moje záležitosti hýbu k môjmu najlepšiemu prospechu inak si budem myslieť, že hovoriť s anjelmi je hlúposť.

V zápätí na to sa na oblohe zjavila nádherná dúha, trvala krátko, ale ja som si ju nemohla nevšimnúť.

Nestalo sa nič prevratného, len som na určitú chvíľu prestala vesmírnou rýchlosťou premieľať v hlave všetky svoje starosti. Dívala som sa a zhlboka dýchala. Bolo to také prirodzené a plynulo to tak spontánne ako láska. Zrazu som úplne zabudla o čo som to vlastne sama so sebou, pre seba a kvôli sebe bojovala. Nebolo treba robiť nič nasilu. Opäť cítim silu a idem budovať. Stavať svoje myšlienky v duchu, čo smiem, môžem a nie to, čo musím. Slovo musím som sa rozhodla vyhodiť zo svojho slovníka. Toto slovo vyvíja na mňa tlak a ten ma ničí. Uvedomila som si, že nepotrebujem, aby ma niečo ničilo. V mojej rodnej reči toto slovo chýbať nebude.

 

 

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 144219x
Priemerná čítanosť článkov: 2622x

Autor blogu