Založ si blog

No zbohom !!!

Skončil sa nám predvolebný, volebný a ešte nás čaká povolebný hurhaj. Som rada, že sú voľby za nami aj keď človek môže byť rozpačitý a neistý, čo ho bude v nasledujúcich štyroch rokoch čakať, ak nepatrí  medzi vyššiu strednú vrstvu, ktorú by  tešila pravicová vláda ani medzi vrstvu najvyšších, pre ktorú by existencia nejakej ľavicovej vlády neznamenala likvidáciu.

„Som bežný občan, mám sa fajn, raz nepočítam počet broskýň do sáčku inokedy mi musia stačiť dve, obe pre mladšiu generáciu. Raz som obyčajný zamestnanec, ktorý berie mesačnú mzdu, inokedy človek odkázaný na podporu v nezamestnanosti, alebo takzvaná samostatne zárobkovo činná osoba pokúšajúca sa samozamestnať.  Za každých okolností som však človek a chcem akékoľvek životné zmeny vo svojom pracovnom, rodinnom živote prežiť na úrovni. Je desivé, keď sa krivka životných zmien  v osobnom živote pohybuje v šialených výkyvoch a padám až na hranicu toho, čo by som nazvala jeden krok pred samovraždou. Som len malý článok v tomto súkolesí no aj tak si zaslúžim nebyť ako spieva jeden známy hiphoper : Potkan, hajzel, riť mi vytri.“

Ja, obyčajný človek, čakám čo bude … bojím sa, veľmi neverím, že sociálna politika v našom štáte bude taká, že ak bude treba, prežijem svoje krízové, pracovné, či osobné obdobie na úrovni, tak aby mi v takom období stačilo znížiť svoje nároky tým, že na raňajky nebude rožok s maslom a šunkou, ale len s maslom. Bojím sa toho, že akékoľvek horšie obdobie zasiahne nielen do materiálnej, ale vyslovene existenčnej úrovne tých, ktorí sa ocitnú na mínusovej krivke. Pretože ako je viac menej o pravici známe preferuje individuálnu zodpovednosť jedinca za svoj vlastný život. Takže ak som teraz dole šliapnite mi na krk, veď som padol … a nepatrím medzi šikovných ľudí, veď tí majú zelenú a idú smerom nahor.

Zatiaľ televízor neopľúvam, hoci aj to sa môže zmeniť, pretože neexistuje permanentný  vzostup u nijakého jedinca. Neohrozujúce pády prežívajú bez podpory len tí, ktorí sa narodili so striebornou lyžičkou v ústach, či mali bohatých rodičov, alebo šťastie presadiť sa na lukratívnom mieste, či disponujú inteligentným oblbovaním  a lepkavými prstami a stihli nakradnúť, či novodobejšie „podnikaním“ zbohatnúť.

Tých ostatných náhle životné zmeny, nezamestnanosť, ochorenie, invalidita a podobné sociálne faktory dokážu dať pekne dolu.

No zbohom, človek … si individualita, jednotka jedine za seba zodpovedná, keď  budeme ukazovať prstom, čo všetko si máš zabezpečiť,  zaplatiť, ale nula, keď budeš v núdzi.

Štatistické číslo, ktoré sa priživuje na štáte a nímand, ktorý sa nedokázal postarať sám o seba.

Heeeeej nula… aj ty si volil ?   Teraz neplač, drž sa zuby nechty v svojom zamestnaní, nevadí, že sú na teba ako otrokári, nevadí, že sa nedodržiava nejaký ten týždenný pracovný čas, nevadí, že výplata mešká, drž hubu a rob, aby sa ti nestalo, že sa ocitneš v sociálnej sieti.

Tak sa držme všetci a prežime to v zdraví.

Kedy ústa onemeju, srdce zovrie bolest a oči slzy nedokážu zastaviť

17.06.2019

Onemela som, zovrelo mi srdce a oči mi zaliali slzy. https://www.facebook.com/WENDiGO79/videos/10206987028936890?s=100000227912217&sfns=mo

Manipuláciou možno zbaviť zraku, sluchu aj rozumu – Versus komu veríš mne, alebo vlastným očiam, alebo nie je to tak ako to vyzerá

23.05.2019

Zo všetkých strán sa na nás valí návod na vzor humanizmu, tolerancie, rozširovania pochopenia a ochoty pomáhať v celosvetovom merítku. Návod ako nebyť rasistický, homofóbny, nehumánny, xenofóbny, šovinistický, nacionalistický a iné nálepky, ktorými liberálni politici, liberálni občania a naša liberálna a moderná mládež častuje všetkých, tých, ktorí majú [...]

Deštrukcia versus Konštrukcia

22.05.2019

Každý deň je pre nás niečím výnimočný. Pre mňa je tento týždeň výnimočný prinajmenšom 3x. Trikrát po sebe mi totiž zmazali články. Je to až smiešne, že koľká snaha a prečo ? A hlavne úplne zbytočná :). Nič, ale poďme sa na to pozrieť z iného súdka. V psychológii sa tento termín volá vytesnenie. Vytesnenie alebo represia alebo [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

mili911

Svoje životné poslanie som našla v práci s ľuďmi. Poskytuovala som poradenské a konzultačné služby v rozvoji osobnosti, komunikácie a sociálnych zručností.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 144234x
Priemerná čítanosť článkov: 2622x

Autor blogu